Administrasjonsgebyr er på 29 kroner og papirfakturagebyr er på 99 kroner per faktura. Les mer nedenfor.
Administrasjonsgebyret er knyttet til våre kostnader til produksjon av fakturaer og gjelder alle andre fakturametoder enn papir. Grunnen til at vi har etablert dette elementet, er at dette er tjenester vi har direkte kostnader til. På denne måten er vi fortsatt konkurransedyktige på våre marginer, men tar betalt for de tjenestene som er tilknyttet leveransen og ikke konkurransedrivende.
For øvrig er kostnadene til for eksempel gjennomfakturering høyere enn 29 kroner, og det er i de fleste tilfeller fortsatt rimeligere enn å få nettleien på egen faktura direkte fra nettleverandøren.
Papirfakturagebyr er et gebyr som tilkommer når dere mottar fakturaen via post, og det er på 99 kroner. Vi anbefaler å kontakte kundesenteret for å opprette EHF eller e-postfaktura. Da vil dere kun få administrasjonsgebyret på 29 kr per faktura.